2011-01-31

Litet block

Nu försöker jag mig ju på ytterligare 300 alster, frånsett några väl avvägda saker som måste införskaffas (som en refill till min stämpeldyna, den är liksom förutsättningen för att skapa och min gamla har försvunnit någonstans... gudarna vet var!) och då måste jag ju bokföra dem! Förra gången gjorde jag ett litet block, och det blev det den här gången också. Sparbössan får duga ett tag till :) Den här gången gjorde jag blocked med Once Upon A fairytale från Graphic45, helt underbart ljuvliga papper!


Insidan, med plats att skriva. Har förbättrat lite till den här gången, siffrorna är förinskrivna :)


Baksidan:


Framsidan fick en organzarosett med en tag från cut-out-arket som dekoration. Å lite halvpärlor, förstås :)


Halvpärlor och små sifferstickers.


Blocket är ihopmonterat med min BIA.

Tack för titten!

4 kommentarer:

sara_80 sa...

Vilket fint block! :)

Kram Sara

Annika sa...

Så jättefint!

Mikaela sa...

den är ju så makalös denna serie!!! så vackert!!

BellaMio sa...

Men så underbart!!! Helt enkelt ljuvligt!

Och så klart måste du ju ha ett så vackert block nu att skriva ner i :) Nickar helt förstående...

Tack för titten :)