2011-01-15

Grattiskort med Fika-papper

Nu borde kortet ha nått mottagaren, så jag vågar visa det här...:) Ett tyvärr lite försenat grattiskort till sötaste Ingela som redan har fyllt år, men eftersom jag städat och städat så blev det inte klart i tid. Inte ens påbörjat i tid är jag rädd. Men det var det första som blev gjort efter jag hade städat klart iaf! :)


Papprena är från den nya Maja Design-serien Fika?, och jag tycker de är sååå underbara. Jag hade snarast svårt att begränsa mig eftersom det var 5-6 papper som passade bra ihop, och det är man ju inte bortskämd med.

Både bling och halvpärlor blev det:


Två söta nålar:


Mycket lager-på-lager blev det...


Tack för titten!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Tack för tipset. Visste inte ens att jag hade det :$

Anonym sa...

Kortet är riktigt tjusigt. Är sååå sugen på att köpa den serien också. Och nu tror jg inställningarna för komentarer är lättare :-)

Stephi sa...

vad snyggt tjejen! Härligt papper och snygg blandning, de pappren är as snygga! precis som ditt kort!

Mrs X sa...

Vilket sött kort! Härlig färgställning!

Elisabet sa...

Väldigt fint kort! Definitivt liftvarning på upplägget.

Petra sa...

Jättefint kort och jag håller med, ljuvliga papper.

Eva F sa...

Jättefint kort!
Pst, ta en titt i min blogg!
Kram från Eva