2011-01-23

Kortskissen #119

Okej, jag är på gång.. och hittade en läcker skiss hos Kortskissen som jag direkt visste hur jag skulle tolka! Jag pillade ju med en ituklippt blingram på det här kortet, och när jag såg skissen visste jag att en av ramarna skulle passa PERFEKT. När jag kikade på arket med ramarna upptäckte jag problemet - det var den ramen jag hade klippt sönder :) Nåja, en av de andra (dock lite större) ramarna kunde också funka, så då fick jag börja leta papper. Jag hade en bit kvar från det här kortet, så det tog jag. Och så en bit extra cardstock till ram eftersom pappersbiten var lite för liten, lite band och en etikett, och poff - ett kort! :)


En liten rosett på ett organzaband. 


Etiketten satte jag på 3D-kuddar så den kunde gå över blingramen. 


Tack för titten!

Inga kommentarer: