2011-01-28

Tävling hos Octoberstamps

Octoberstamps har en tävling i sin blogg, och eftersom det är en av mina favoritstämpelmakare så kunde jag ju inte låta bli att vara med... och naturligtvis skickade jag det hela till Joanna, hon gillar ju att få post :)

Jag ahr gjort en distressruta som jag sen stämplade över. Mattan bakom är infärgad med samma färger på kanten och sen monterades det hela på ett kort. Kuvertet kletade jag också färg på och stämplade hej vilt.. :)


Döskallehjärtat stämplade jag på vit cardstock och färglade hjärtat. Ögonen fick 3D-lack och lite glitter.. på kortet stämplade jag med en röd dyna, för att få lite blodkänsla liksom..


Några små halvpärlor i ungefär samma färg som distressrutan...


På stommen stämplade jag med döskallehjärtat och watermarkdyna, sen embossade med clear ep.


På kuvertet stämplade jag först med Watermarkdynan och embossade med clear, sen kletade jag distresser i samma färg som på kortet. Därefter stämplade jag med svart färg och embossade med clear samt med watermark och embossade med clear. Den fyrkantiga stämpeln stämplade jag också med, med ton-i-ton till bakgrunden. Himla kletande med andra ord, men kul var det!


Tack för titten!

4 kommentarer:

Maiden sa...

Superduper läckert!!! Men så går jag ju igång på allt som har döskallar... hi hi
Kram

Stephi sa...

gillar gillar!!!!!

Mrs X sa...

Wow, vilket läckert kort!! Helt underbart!

Mikaela sa...

Helt min stil!!! så läcker!