2011-01-27

Omslag till mina fiskrecept

Nu äntligen har jag gjort ett omslag till mina fiskrecept som jag swappade på Svensk Scrapbooking (fast jag inser till min fasa att jag inte visat upp recepten - de kommer!). Jag passade på att kombinera det med en utmaning hos Sketchy Colors, de hade en så rolig skiss som jag nästan direkt visste hur jag skulle få ihop. Så här blev den:


Stämpeln jag använt kommer från Stämplgården (finns här) och är en av mina favoriter. Den är så attans användbar!

Den här gången satte jag en plutt 3D-lack på ögat, han blev så härligt glosögd då :)


Nu återstår bara att BIA ihop alltihopa också. Real Soon Snart :)

Tack för titten!

1 kommentar:

Ziro sa...

Snygga färger, snygga papper, snygg stämpel! Snyggt helt enkelt! Vart kommer stämpeln ifrån? Den gillade jag!