2011-01-21

Glass!

I somras fick jag och min familj möjlighet att prova glass och också låta andra prova. Jag fotade Y när hon högg in på sin första provsmakningsglass, och det blev ett bra foto för att dokumentera den händelsen. Resultatet blev en DT-layout för Cards of Maria! 

Jag använde de underbara sommarpapprena från Maja Design, med härliga färger och glassmotiv. Jag använde en del snuttar och småbitar som blivit över sedan tidigare, ett perfekt sätt att använda sina spillbitar!


Jag stansade ut cirklar med en cirkelpunch ur pappret med glass-texter och monterade på distanskuddar.


Flera olika höjder blev det, för att ge mer liv åt layouten. 


Tack för titten!

1 kommentar:

Unknown sa...

Underbar LO och vad sugen man blir ...mmmmm....

Jag hoppas att du har haft glädje av vad du har fått i din kalender fram till jul och jag skulle ju ha fått me ett födelsedagskort.
Vet att jag är sen men det är väll dax att jag avslöjar mig vem jag är

Kramar i massor
Lotta