2011-01-11

Pust och suck...

Jag städar och fejar och sorterar och rensar och får massor av idéer.. och snart är jag på plats inne i mitt pysselrum igen! Jag annekterade ju vardagsrummet här på ovanvåningen i höstas och spred mig mer och mer och mer i takt med att julens alster skulle skapas. Och nu var det dags att flytta tillbaka in i mitt eget rum, så då passade jag på att rensa lite, så det tar sin lilla tid. Tyvärr innebär det att det har ekat tomt här i bloggen, men jag räknar med att jag blir färdig med flyttandet om någon timme eller så, och sen är det plats att skapa igen! Jag håller på att gräva fram min gamla ståarbetsplats som varit dold bakom höööööögar av saker, så jag ska kunna både sitta och stå, jag föredrar ju att kunna få göra så. Y's lilla dator/pysselplats är också i stort sett klar, så nu ska vi snart kunna sitta här uppe mer igen.

Så håll ut - det kommer nya skapelser inom kort!

Inga kommentarer: