2011-01-22

Veckoutmaning hos Pysselmyran!

Den här veckan har Pysselmyran en utmaning att stämpla utan att färglägga. Raskt grabbade jag ett av mina gamla stämpelmotiv, som jag använt mer än en gång men aldrig utan att färglägga - faktiskt, och gjorde ett kort runt det. 

Pappret kommer från Basic Grey och jag har använt både det fullstora 12x12-pappret och pappret från 6x6-paden. Tycker det gav en läcker effekt!


Älskar dessa primablommor.. lite bling i mitten ger det där lilla extra!


Motivet monterades med en "matta" och på 3D-kuddar.


En sönderklippt blingram, som jag aldrig lyckats lura ut när jag ska använda - den passar ju aldrig. Nu ryker de för saxen, de ska ANVÄNDAS! :)


Bling åt andra hållet med. 


Tack för titten!

1 kommentar:

Elisabet sa...

Vilken häftig stämpel! Jag gillar stämplar som inte behöver färgläggas, eftersom jag tycker att det är så svårt...
Kortet är jättesnyggt!