2011-01-20

Award!

Jag har fått en award av gulligaste Eva, en av mina bästa pysselkompisar!


Med awarden följer också ett presentkort på $5 i Digi's With Attitude's webbshop, och det är inte illa det!

För att få presentkortet måste jag
1) berätta tre annorlunda saker om mig
2) nominera fem bloggar
3) visa upp loggan (den rosa grunkan ovan :)) och länka till http://digiswithattitudechallenges.blogspot.com/  

Då tar vi det hela.

Trean är avklarad, check.

Ettan:
1. Jag kan sticka mönsterstickning med många färger samtidigt. Jag gör det sällan numera, men en period i tonåren stickade jag massor i många färger.
2. Jag är en jäkel på att läsa ritningar, kanske för att vi alltid hade gamla ritningsrullar att rita på när jag var barn. Jag kan dessutom vrida på saker "i huvudet" utifrån en ritning, något jag hade stor nytta av när jag läste teknisk linje.
3. Jag har nästan dubbla utbildningar och är uppe i över 250 högskolepoäng (dvs över 375 bolibompapoäng, de "nya" högskolepoängen som jag alltid måste tänka efter på när folk säger hur många poäng det är...:)) och det kommer nog bli fler. Jag och en bekant tävlade om först till 500 hp, men jag la ner det för några år sen, nu tar jag det i min takt. Jag är ju dessutom närmare nu när det är bolibompapoäng som räknas :)

Ettan avklarad, check.

Tvåan: De bloggar jag nominerar är:
Petra
Nita
Maiden
Dilorf
Sindra

Å tvåan avklarad, check!

Då var det klart.

5 kommentarer:

Nita sa...

tack för nomineringen vännen!

kram
Nita

Maiden sa...

Tack för nomineringen! :-)
Å vilka skojsiga saker om dig! Hi hi
Kram

Maritha sa...

Tack Vännen!

Det var tre ganska annorlunda saker, ja.. Kul att du delar med dig!

Kram

Petra sa...

Tack för nomineringen snälla du!
Kram

Lilla pyssel Inger sa...

Stort Grattis till din award vad roligt:)
Tack snälla för besöket och din kommentar hos mig:)
Önskar dig en trevlig fredag och helg, lilla pyssel Inger:)