2010-04-29

Minisar

Här kommer några gamla layouter i 6x6"... 

Först ut är den barnmorskan som hjälpte till att sätta igång förlossningen med Y, och fotot är taget när Y bara är någon dag gammal. Det kändes väldigt tryggt att det var just hon som hjälpte till då eftersom hon varit med genom min förra förlossning och hon kände mig.


Sen liten skrott-Y, ca 6,5 månader gammal. Här lekte jag med band för att matcha både ränderna på bodyn och på soffan... 


Och så lite större Y, med nappen och snufsen. 


Jag tror de båda fotona är från samma sommar, ser ut så på frissan iaf :) Den här layouten handlar om när Y fick tuggummi för första gången. Numera sväljer hon inte tuggummit längre :)


Tja, det var dagens skörd av det som redan fanns inlagt här innan datorn min började strula... det kommer lite mer innan det nya kommer :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, så fina lo:s! Speciellt tuggummi-lo:n fastnade jag för. Färger och själva idén. Roligt! /Elisabet