2010-04-20

Fotografering i Budapest

Förra våren åkte jag och käre sambon till Budapest, och jag håller fortfarande på med layouterna från den resan. Vi gick omkring mycket och fotade massor, så jag ville dokumentera det.Resultatet blev en DT-layout för Cards of Maria.

Jag har här använt ett papper från Graphic45 som heter Renaissance Faire Collection - Florentine. Jag älskar Graphic45's papper till mina reselayouter, de har liksom rätt stil känns det som. :)

 


  

 Närbild på den otroligt vackra rosen.

  

Jag hängde på en liten nyckel,  just den här kommer från min privata samling men liknande finns under metalldekorationer.

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint! Jag har också varit i Budapest och visst är Fiskarbastiljonen en häftig byggnad?! Och så vacker utsikt därifrån också. /Elisabet