2010-04-18

Monokromatisk layout

Jag sticker mellan med en monokromatisk layout, gjord på Scrapkryssningen.Vi fick bara använda grönt...

Liten badnymf... jag har blurrat bilden så fotot ser inte ut så på riktigt :)


Grön spets och gröna halvpärlor från Apidae/Sykompaniet.


Blommor och pärlfloss, och en nål jag fick i julklapp.


Spetsen kommer fram under bandet.


Den transparenta dekorationen är på väg in hos Apidae/Sykompaniet.. ruggigt praktiska och väldans söta! Finns i flera olika varianter. Fjärilsnålen kommer också från Apidae/Sykompaniet.


Lite rivet där mönstrat papper kikar fram. Häftklamrarna målade jag med ProMarkers för att få rätt färg :)


Tja, det var den det. Sen får vi se vad det blir nästa gång!

4 kommentarer:

Kristina sa...

åhh jag hade missat att du flyttat:-( Har inte hunnit med att kika runt på ett tag-men nu har jag uppdaterat din adress!Och så måste jag ju säga vilken härlig lo....och så många fina detaljer!
Ha en skön söndagkväll Kram k.

Kristina sa...

glömde ju säga att jag flyttat med!Tröttnade helt enkelt på allt man inte kunde göra på blogg!

Anonym sa...

Grönt är underbart! Fint. Håller på med två grejer om hur jag älskar grönt. Kram Maria B

Anonym sa...

Härligt med allt det gröna! Och som vanligt på dina lo:s: snygga detaljer. /Elisabet