2010-04-16

Pysselbehov...

Jag tror bestämt jag hade ett litet uppdämt pysselbehov här... när det i sista minuten blev bestämt att vi ska vara här och pyssla i morgon så behövde jag inte packa utan fick ägna mig åt att röja undan istället. Och då blev det ju pysselutrymme på bordet! Så istället för att gå och lägga mig som jag borde så gjorde jag snabbt två layouter med mina veckosammanfattningar. De är ganska enkla eftersom jag vill att fokus ska ligga på bilderna och framför allt texten, men det är ändå kul att klura på hur de ska vara. Alla SKA vara olika i färger och stil :) Nu ska de bara fotas också men det får vänta till i morgon eller så.. men så kul det var att få scrappa bara för att det var kul och inte för någon utmaning eller så! I morgon ska jag nog mest göra kort, har några jag MÅSTE göra så det är lika bra att få dem gjorda, men idag blev det layouter... Härlisch!

Inga kommentarer: