2010-04-17

Idag...

...pysselträffar jag mig så det kommer nog lite nytt här i bloggen snart!

Under tiden tar vi en till layout till Gran Canaria-albumet.. Jag hade TÄNKT det skulle bli en DT-layout till Cards of Maria men det slutade med att bara den randiga biten papper under fotot kom därifrån så jag la ner det :)

Det mönstrade pappret under blomrankan är exakt samma mönster som på Y's klänning :)


Ljuvliga blommor på rankan från Prima!


Jag fick två sådana rankor i present någon gång för länge sedan och nu har jag lyckats använda upp båda! Jag har haft dem liggande och inte riktigt velat använda dem utan sparat dem till "något speciellt". Jag kommer dock aldrig på att de finns om jag ska göra något speciellt så nu använde jag dem och är supernöjd med det. Det kommer nya fina saker hela tiden och nu ska mina saker ANVÄNDAS. Och hör sen :)

Inga kommentarer: