2010-04-10

(Förra) årets vårplantering

En layout till Scrappiz CC... Färgutmaning, man fick bara använda gult, orange, lila och grönt. Det enda som inte behövde vara i de färgerna var fotona, men jag har färgerna med i alla fall :)


Ringen över å fick bli en liten ros.


Tjongade fast en pärlnål i chipboardswirlen...


En annan bit chipboard (och ingen av dem hade rätt färg så jag fick måla om dem :)), också den omlindad med stjälkarna från blommorna. Gillade effekten!


Underbart löv - jag störtgillar den där glidande färgskalan från grönt till gult, passade så bra till!


Jag gjorde klart den här layouten i morses, sen dess har jag (vi) handlat handfat till källartoaletten och sen har jag fotat och knappat och fotat och knappat inför min nya omgång Traderaauktioner. Måååånga auktioner blir det!

Inga kommentarer: