2010-04-27

Hon har blommor i sitt hår

I somras fotade jag dotran när hon hade fullt med blommor i håret (på hennes enträgna uppmaning...:)), och min favorit blev fotot snett bakifrån, hon har så fin nacklinje. Jag förstärkte blommorna genom att sätta pappersblommor som går ut från fotot och ut på det mönstrade pappret. Just de här blommorna kommer ut mina gömmor men det finns många fina varianter i Cards of Marias webshop! Pappret finns också där och kommer från Maja Design.

 
  
I mitten av blommorna har jag använt självhäftande halvpärlor


Mellan blommorna skymtar man små självhäftande blingstenar, något som ger lite extra liv och spänning till layouten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men den här lo:n var ju bara för härlig!! Supersnyggt att låta blommorna "fortsätta" utanför fotot. /Elisabet