2010-04-04

Gran Canaria - första sidan på albumet

Första sidan till vårt Gran Canaria-album. Jag valde att göra det i liggande letter, bara för att det är kul att testa på. Tycker bilden på Y är så härlig, man ser riktigt hur semestrig den är. Jag gjorde den på Scrapträffen på mässan i Helsingborg i söndags, och jag fick faktiskt pris för den! Utlottat, men ändå :)

Papprena köpte jag påmässan, och de kom igen på ALLA layouterna jag gjorde på den träffen. Inte illa att få två mönstrade papper att räcka så långt. :) Ångrar lite att jag inte köpte fler... men jag hade säkert varit less på dem då. Och albumet SKA ha olika papper hit och dit, och olika stilar och olika allt, det är lite meningen med det. Jag orkar bara inte göra 28 likadana layouter...:)


Den glittriga braden kommer från Apidae/Sykompaniet, finns i ett paket med glittriga brads, pärlemorbrads, sammetsbrads och lite annat. UNDERBARA! Den rosa med hjärtan på kommer från ett av Kortmakeripaketen, det som nu heter Bandpaket PLUS.







1 kommentar:

Anonym sa...

Väldigt söt lo! /Elisabet