2010-04-18

Traderi, tradera...

Ja, jag vill ju så gärna bli av med allt som ligger här i mina Traderalådor - så ila dit, bjud och hjälp mig bli av med eländena! :) Massor av auktioner som börjar på 1 kr, massor av fynd att göra! Liten kavalkad:


Massor av bra-å-ha som synes :) Kika in till http://www.tradera.com/auktioner/DesignAnnique och gör dina fynd omgående! :)

Och som en liten belöning; en layout från för länge sedan, en liten liten layout i 6x6" :)


Första gången jag testade att göra ett foto svartvitt och sen ta fram färgen på en detalj. Pilligt men det ger så läcker effekt! Jag borde göra det mer när det är något sånt där man vill framhäva... Vill minnas att den här gjordes till någon utmaning någonstans, jag TROR man skulle dekorera på fotot... När det gäller trehjulingen så växte hon tyvärr snabbt ur den vi hade köpt på loppisen och vi fick skaffa en annan, hon hade för långa ben lilla loppan! :) Nu är det tvåhjuling som gäller och cykelbenen tränas för fullt inför sommarens borttagande av stödhjulen. Tiden går.. alldeles för fort!

Inga kommentarer: