2010-04-05

Lekplatslek

Jag fortsätter på Gran Canaria-albumet, även den här gjord på scrapträffen som var under mässan i Helsingborg häromveckan... den här layouten har liknande bakgrund som förstasidan - vilket beror på att när vi gjorde stänk-spray-och-skvätt på cardstocken så hade vi en plastpåse som underlag. När vi var färdiga såg det så läckert ut så jag la en ren cardstock på det och gnuggade. Voila - en ny bakgrund :) Sen fick jag den randiga pappersbiten av tjejen mittemot, hon hade använt den på en layout och jag gillade den så mycket. Dessutom passade den så perfekt i färg till fotona! En liten liten snutt av det gula jag använt på de andra layouterna jag gjorde på träffen fick också fälja med.


Genomskinliga självhäftande dekorer!


Det var morgonens lilla publicering och jag räknar med att det kommer mer under dagen. Jag har gjort några layouter och ett kort under lördag och söndag, till cybercropen på Scrappiz, så de kommer så snart jag lyckats vara hemma i dagsljus och kunnat fota dem, dvs idag :)

Inga kommentarer: