2010-12-09

Dagens utmaning hos Cards of Maria - skiss!

Idag håller jag i en skissutmaning i Cards of Marias blogg, det är dag 9 i vår adventskalender. Den här gången gjorde jag en liten skiss ni ska inspireras av. Ni får vrida och vända, lägga till och dra ifrån MEN det ska synas att ni utgått från skissen. När du är klar så ILA till Cards of Marias blogg och länka till ditt alster!

Så här ser skissen ut:


Mitt första inspirationsalster blev ett kort, ett grattiskort till en kompis som fyllde 40.. bilden är dock inte nutida, utan från när vi precis lärt känna varandra, för ungefär 24 år sen! :)


Ljuvliga rosor och blingswirlar...


Mer rosor, för att plocka upp rostemat i det underbara Maja-pappret!


Mitt nästa inspirationsalster blev en layout, om när jag äntligen tog mig tid att ta fram symaskinen i somras. Det blev lite klänningar och en tunika till Y som ni kanske minns.. :)



Hoppas ni ska finna min skiss inspirerande!

Regler och allt sånt hittar du i Cards of Marias blogg.

Inga kommentarer: