2010-12-26

Saker till Julswappen

I år var jag med i julswappen, där vi byter julkalendrar med varandra. Jag gjorde några av sakerna till min vän, och först ut är tagsen med datumen på:


Jepp, samma koncept som de jag gjorde till dottern. De här var faktiskt först, men det kunde jag ju inte visa och berätta då :) Alla tags är stansade i spillpapper från mina DT-papper hos Cards of Maria - ett utmärkt sätt att använda överblivna bitar!

Sen fixade jag till en chokladkaka lite också. Den hade jag med i min tjuvkik...:) Fast då lät jag chokladkakan vara lite utdragen och la en lapp på, den lapp som låg med i själva paketet. Jag gjorde nämligen små lappar med en liten hälsning var dag, tyckte det kändes som en kul grej.


En dag var det ett ljus i. Här har den en banderoll på magen, men under den finns ett stämplat motiv, en rad med hjärtan. Det missade jag förstås att fota, det var lite paniskt när jag skulle slå in allt. :) Det är samma papper på ljusbanderollen som på chokladkakan, tyckte det hängde ihop lite då även om paketen var med 10-12 dagars mellanrum. 


Blommorna utstansade med Nellie Snellen-punch som finns hos Cards of Maria.

Tack för titten!

1 kommentar:

netha sa...

En fantastisk Swap har jag fått från dig i år. :-) Jag har haft rätt hela tiden om att det var du. :-)
Jag gick ju igenom din blogg och då såg jag tagsen till din dotter tror jag det var, därför trodde jag det var du. .-)
Tack snälla Annica, en perfekt swap har du gett mig i år, varje dag har varit skojig.
Ha fortsatta trevliga helger.
Kram netha