2010-12-06

Barnalster

Jag fåf ju visa lite av lilla Y's alster också, eftersom jag är en mallgroda till mamma :) Första alstret är ett kort som hon gjorde till sin far till fars dag. Det vann hon en barnutmaning på Svensk Scrapbooking med! *mallgrodar mig lite till*


Sen fyllde en av hennes fröknar på skolan år, och då behövde hon en present. Hon hämtade en tändstiscksask i mina samlingar, fick hjälp att skära till lappen till ovansidan, och sen försvann hon och kom tillbaka med denna:


Inte så pjåkigt!

Tack för titten!

2 kommentarer:

Petra sa...

Oh så fina, både kortet och tändsticksasken, vad månne bliva av denna flicka:). Redan en så duktig scrappare, går ju i mamma "mallgrodas" fotspår.
Kram
Petra

Melinda sa...

Åhh, jättefint!!
Roligt när man kan dela sin hobby med sina barn.
Min flicka älskar oxå att få vara med och pyssla