2010-12-14

Mera julklapptags

Ja, jag har gjort fler :)


Inspirationen börjar tryta, men så blixtrade det till lite igen.. nu har jag nog snart vad jag behöver! Måste börja slå in paketen snart, så jag vet om jag måste göra fler. :) Den översta till vänster är dekorerad med en rubon, lite "snö" och lite glitterlim, överst till höger har en utstansad gran med bling på (vet inte vad som hände när jag fotade, de blingar betydligt mycket mer i verkligheten!), nederst till vänster är Prima-blommor med bling och fernkvistar och längst nere till höger hittar vi två pepparkakor som står på ett par fernkvistar. Det behöver inte ta lång tid och vara besvärligt att göra julklapparna personliga!

Stansen jag har stansat ut tagsen med är en gammal historia, jag köpte den för måååånga år sen. Typ 5 iaf.. och jag inte en susning om var jag köpte den! Däremot tror jag det är Sizzix som har några snygga tags-dies, så det kan vara värt att kolla för den som vill göra egna julklappstags.

1 kommentar:

Maria sa...

Vilka fina och vad duktig du är som har gjort olika, mina ser i stort sett likadana ut, tror att jag får ta och härma dig lite.

Ha det gott!