2010-09-13

Veckosammanfattning v 14

Så här såg veckosammanfattningen för vecka 14 ut:


Jag har använt ett av de häftiga svart/vita papprena från Maja Design (hittas med fördel hos Cards of Maria!)

Banden du ser lite bättre på bilden nedan kommer från Apidae/Sykompaniets månadspaket för augusti. Bandpaketet är i form av en prenumeration där man 10 månader om året får ett bandpaket med 10 band i någon färgställning (och jag packade septembers igår - jag blev riktigt nöjd med den läckerbiten!) och i augusti hade vi svart/vitt. Ett riktigt smidigt sätt att få nya läckra band till sin samling. Paketet innehåller band i flera olika bredder och såväl enfärgade som mönstrade band. Även om jag är lite partisk kan jag varmt rekommendera dem :)


Tack för titten!

3 kommentarer:

Gurkiss sa...

Läcker LO och himla många foton du fått med :)

Kram Gurkiss

Flisa73 sa...

Härliga saker här i bloggen. Vilken tur i oturen du hade med stämpelpaketet. Vinrankestämpeln i min blogg är igentligen två stämplar. En med bladen som jag har köpt på scrapnet och en med druvklasen som jag nog köpt billigt på någon mässa.
/Anna

A'laEmmeli sa...

Läcker layout, gillar layouter med många foton! :) Tack för den snälla kommentaren - jo du har nog rätt får nog börja med ett lite mindre mål på 25 eller 50 alster, det borde jag väl klara... förhoppningsvis! :) Kram Emmeli