2010-09-07

Liten sjukling

I våras var en tid med en hel del dagar hemma med liten skrutta... dagarna tillbringades till större delen i soffan, insvept i en fleecefilt (eller flera) medan febern rasade i kroppen. En av dessa dagar lyckades jag fånga Y på bild, när hon ser precis så skruttig ut som hon kände sig.


Det prickiga pappret från Maja Design ledde mina tankar till små sjuklingar, och därför fick det bli en DT-layout till Cards of Maria. Det är nog inte bara min dotter som ofta blir prickig när hon är sjuk... för att göra det lite mer spännande la jag till en bit med ränder och en grön bit med mjukt mönster.


Återigen de läckra bokstavsstickersarna och lite självhäftande halvpärlor - mina favoritdekorationer!


Sammetslöv tillsammans med en vacker ros.


Tack för titten!

1 kommentar:

Elisabet sa...

Stackars pluttan!
Men en snygg lo blev det!