2010-09-30

Julkort till Svensk Scrapbookings utmaning i september, del 1

Septembers julkortsutmaning på Svensk Scrapbooking handlade om spillpapper.. och jag bestämde mig för att utmana mig lite extra och få undan lite av spillt från förra årets tändsticksaskar. Första tanken var att BARA använda det spillet, men det blev för knepigt. 

Här kommer de första tre korten jag visar (dock inte i den ordning jag gjort dem...)


Här fick jag använt lite av mina gamla brads som jag har liggande också. Lite bling, en blomma, några fern-kvistar och en liten tag, sen var det klart. 


Till detta kort hittade jag en die cut-tag från BG som fick bli underlag för den lilla tomten. God Jul är i textil och kommer från Apidae/Sykompaniet.


Den söta flickan har jag för mig kommer från Bildmålarna, fick låna den av min stämpelkompis Eva. Ett par band från Apidae/Sykompaniets månadspaket för september, och så lite bling förstås.

Tack för titten!

1 kommentar:

Elisabet sa...

Oj, så mycket fint du har gjort sen jag kollade din blogg senast! Du är så kreativ! Jag gillar speciellt översta kortet med julnostalgistickers.