2010-09-10

Våren i Budapest

Vår... i Budapest! :) Fast det var iofs förra våren, när sambon och jag åkte till Budapest. En morgon gick vi från hotellet ganska tidigt och köpte oss frukost på vägen, och då hade vi den här utsikten till vår måltid!

När jag kikade i mitt DT-paket från Cards of Maria hade de ljuvliga Maja Design-papprena Crea Diem; Må du leva och växa och Crea Diem; Blomstra preciiiis rätt känsla. Både det med den stora blomman och den med de små (i underkant på fotot).


En vit cherry blossom som jag chalkade med rosa på kanten. Under satte jag en metalldekoration, och så lite halvpärlor runt, förstås :) Den underbara spetsen kommer från Apidae/Sykompaniet.


Jag skar ut lite av blomman från mönstret på pappret och lät det gå in över fotot.


Tack för titten!

Inga kommentarer: