2010-09-16

Önskelista

Nu närmar sig julen (?) och jag lägger ut min önskelista här. Den kommer uppdateras allt eftersom... Den innehåller ganska blandat eftersom det är till såväl swappar som familjen.
  • Snygg plasttrasmatta till tvättstugan, bredd ca 70-90 cm, längd vet jag inte riktigt, men så det passar vid tvättbänken. Några meter lång kanske, typ 2-3?
    Något i stil med den här från Horredsmattan hade varit snygg tror jag. Eller kanske hellre något i stil med någon av mattorna från by Ylva... *drömmer*  Bambu i grönt kanske, eller en Prick i någon läcker färg... fast Spikensiken i grått är inte så dum heller, den borde passa bra till det andra grå i tvättstugan.. eller så något helt annat :)
  • Stämplar med frukter och bär, helst EZ-monterade eller helt omonterade  
  • Stämplar med lite tuffare motiv och lite manligare motiv, helst EZ-monterade eller helt omonterade 
  • Textstämplar från Forma Hantverk - de som är lite snirkliga och har använts i juni månads utmaning på Kort i Fokus 2008, dvs Tack och Lycka till, jag kan även tänka mig Till brudparet. 
  • Snygga textstämplar av olika slag - både enstaka ord och snitsiga meningar. Det är alltså inte bara Formas som "duger" men just de har jag OCKSÅ förälskat mig i, liknande stil eller helt annorlunda går också bra...:)
  • Thickers av alla slag  
  • QK-die med pepparkaksgris, den heter C-0024-S 
  • QK-die med pusselbitar, den heter REV-0019
  • Diesel QK-alfabet
  • Cocotteskålar (dvs sådana där små som man kan göra typ minisuffléer i :)) De använder sådana i det här receptet. Vi har två vita och vita är nog snyggast så det blir någorlunda enhetligt...
  • Hög vas som passar de underbara buketter som min käre sambo brukar förära mig med ojämna mellanrum
  • Ny matberedare (typ food processor, professorn), den ska ha fin + grov rivskiva, skivarskiva, gärna strimmelskiva (typ pommes frites-stavar) och blandkniv, som minimum.
  • Svart penna som man kan skriva på foton med
  • Mörkröd självhäftande strass/bling (typ Inkidos)
  • Limegrön glimmermist
  • Fluid Chalk Charcoal (stämpeldyna)
  • Örhängen, gärna med lite hängande delar och i färg
  • Alco-inks, vilka färger som helst eftersom jag inte har några :)
  •  
Senast uppdaterad 101127

Inga kommentarer: