2010-07-12

Vaaaarmt...

Idag är det vaaaarmt, så jag har knappt orkat var ute. Istället har det blivit 6 st kort hittills i dag, varav 5 julkort. Jepp, JULkort :) Jag är med i en utmaning på Svensk Scrapbooking och ska göra 7 julkort till den, 5 är nu officiellt färdiga. De ska bara fotas också :)

Orken är låg pga annat också, fick reda på att jag har ett Hb (järnvärde) på 85. Det är Inte Bra. Så nu droppar jag i mig järndroppar som smakar %#¤"&%¤%# och får mig att må illa... men förhoppningsvis hjälper de iaf.

Nu ska jag fortsätta pyssla. Jag är egentligen sugen på att scrappa, men det blir bara kort. Kanske jag ska ge mig på mitt sjätte julkort idag? :)

1 kommentar:

Elisabet sa...

Tokfrans där ;) Göra julkort mitt i varmaste sommaren.
Hoppas att det reder ut sej med ditt blodvärde!