2010-07-09

Att använda det man har...

Hm. Jag tror jag har lite för mycket prylar, faktiskt. Jag har saker ÖVERALLT i mitt pysselrum och jag handlar (och byter till mig och får och...) nog mer än jag faktiskt gör av med. Så nu sätter jag igång - 100 alster innan jag får köpa något mer än basfärger i cardstock och lim, med start idag! Det kan vara så att jag kommer på något mer basvarigt som jag behöver, men då får jag väl lägga till det, resten får jag lösa med det jag har! Och jag har... massor. :) I synnerhet efter paketet som kom från Kanada med glimmermist, embossingfoldrar, spellbinders, Distressdynor, Bazzill cardstock och lite annat smått och gott. Men nu räcker det - nu ska här skapas!

Jag har lagt en liten ticker ute i kanten... den kommer uppdateras allteftersom jag SKAPAR, inte när det publiceras. Då hade jag aldrig rett ut det :)

Och ja, det stämmer, första alstret är redan gjort. Det är en layout till resealbumet, och den ligger och väntar på fotografering. Jag vet inte när den kommer i bloggen, men förr eller senare kommer den iaf :)

1 kommentar:

Pippin sa...

Fina kort! Det är ju en utmärkt idé att göra ett antal kort med det man har innan man köper nytt! Jag tror nästan att jag tar efter den idén.
Kram