2010-07-09

Och en till utmaning från StampARTic!

Hittade en till utmaning när jag ändå satt och pysslade igår... den här gången skulle man göra ett mosaik-kort.

Jag började med att göra en distressruta som jag dekorerade med min nya glimmermist (jepp, mitt Kanada-paket har anlänt.. klurar som bäst på vad jag ska fortsätta göra med de nya Tim Holtz-embossingfoldrarna... de är bara SÅ läckra!) och sen stämplade jag med stämplar från Artemio, som jag fått låna av bästa Eva. Sen skar jag rutan i nio bitar och monterade på svart cardstock. Grön kortstomme med ett av grässtråna stämplat på, tre halvpärlor och så mosaikbiten. Klart!


Mosaikrutan monterades med distanskuddar. 


Tack för titten!

2 kommentarer:

Mim... sa...

Så snyggt mosaik kort !! har åkt runt lite i din blogg och där finns lite godsaker.

lam sa...

Et meget enkelt og elegant kort