2010-07-06

Massor av snö

Kanske inte så aktuellt just nu, men eftersom vintern var som den var så var jag ju tvungen att scrappa de härliga snöbilderna jag tog efter det första rejäla snöfallet i december förra året. Det var verkligen massor av snö!

Det fick bli ett DT-alster för Cards of Maria eftersom de underbara papprena från Maja design finns där.  För att få plats med alla fotona jag tog gjorde jag en dubbel i 8x8", med lite smart beskärning av fotona gick det bra att få med fyra ganska stora foton. Jag lät papprena vara dekoration i sig genom att stansa ut snöstjärnor av de mönstrade papprena. Jag använde också det som blev över när jag stansade som en schablon och gjorde "skuggflingor" av dem.




Utstansad stjärna med glitterlim.


Här ser man den svampade stjärnan gjord med det överblivna från utstansningen bakom snöstjärnan.


Brads ur egen samling.

Tack för titten!

Inga kommentarer: