2010-07-13

Pappersklänning

Min älskade dotter är en riktigt kreativ liten dam och i höstas sprang hon upp och ner för trappen, hämtandes ett skrivarpapper i taget. I vårt hus är papper och pennor stapelvaror och till för att användas, men hon vet att hon inte får ta tjocka buntar i taget... men mer än ett papper i taget är faktiskt OK :)  Hon ville inte berätta vad hon höll på med utan efter en stund kom hon upp till mig med sin kreation eftersom hon behövde ha hjälp att få på sig den. Hon hade gjort en pappersklänning!

När jag fick det läckra pappret från Graphic45 i min hand visste jag direkt vad jag skulle ha det till - Y´s pappersklänning! Det blev en DT-layout för Cards of Maria


Brads i olika storlekar på en bit spets från Apidae/Sykompaniet
.

Den söta flickan på "damporträttet" var så lik Y på något sätt! Det är väl lockarna och den smäckra halsen antar jag...


Tack för titten!

Inga kommentarer: