2010-07-23

Julis julkort del 3

Mera julkort till Svensk Scrapbooking... 

Här är det snögubbar i fokus.. jag äääälskar det där pappret och hittar jag det igen så ska jag köpa flera ark! Haken är att jag inte minns vem som har gjort det så jag vet inte var jag ska leta...


Längs med kanterna har jag dragit med en glittrig penna.


Och så sista kortet ut för juli!

Tre små tomtar på rad och en hälsning i juletid. Sen fotot togs har det kommit lite lite glitterlim på stjärnorna i ovankanten och högerkanten av pappret... men jag orkade inte fota om det. :)


Mittentomten är monterad med tunna distanskuddar (finns hos Apidae/Sykompaniet) för att ge det mer liv.


Tre små "bär" av halvpärlor. Och så fernkvistarna förstås, de har fått ligga på is fram till det här kortet eftersom jag hade dem på typ allt förra året :)


Tack för titten! Och håll utkik, redan i morgon kommer nästa julkort :) Sen kommer det lite droppande då och då, jag håller på att jaga ikapp med januaris till junis utmaningar...

Inga kommentarer: