2010-07-14

Spillbitsutmaning hos Pysselmyran!

Jag kikade in hos Pysselmyran och hakade på denna veckas utmaning - skapa med spillbitar. Känns som jag inte gjort mycket annat de senaste dagarna eftersom jag hållit på med julkorten och där har jag en massa spill och grejor. Men jag bestämde mig raskt och resolut att jag skulle ha en bit ur den blå mappen, en ur den gröna och en ur den gula. Jag försökte få dem att stämma någorlunda, men var inte überpetig. Sen smackade jag fast dem, färglade två små söta dinosar, klämde dit en textstämpel och poff - ett grattiskort! :)


Det var ett roligt kort att göra, och jag tycker det blev rätt bra. Jag älskar de där söta dinosarna, de passar både till småtjejer och småkillar. Och stora med för den delen, även om jag mest använt dem till barnkort :)

Tack för titten!

2 kommentarer:

Elisabet sa...

Vilket sött kort! Kan tänka mej att dinosaurierna är användbara - jättegulliga!

Pysselmyran sa...

Fint kort! Kul att du hakar på utmaningen igen :-)