2010-05-17

Veckosammanfattningar

Nu har jag fått tummen loss att scrappa OCH scanna några av mina veckosammanfattningar. Jag har hunnit fram till vecka 8, resterande veckor har text men jag har inte gjort bildcollagen. Än. Men jag ska sätta mig någon dag, för det är faktiskt jättekul!

Så här blev vecka 3:


Pappret är från ett Tim Holtz-block, men jag använde den rutiga baksidan. Perfekt när man behöver skriva mycket :) Blommorna till vänster om fotot hittar du hos Cards of Maria, de heter Sweethearts och är bara så läckra!

Vecka 4 blev så här:


Jag klurade mycket på pappersvalet till den här men det slutade med ett lite tuffare julpapper. Jag ville gärna ha med snöstjärnorna eftersom det snöade och snöade och snöade. Och snöade. Däremellan var det bara jävelkallt. :) Men samtidigt ville jag ha det svarta och lite "tunga" som iaf för mig hör ihop med Depeche. Tyckte det blev rätt bra! Blingbandet som går in på fotot finns hos Apidae/Sykompaniet och är en av mina nya favvisar. Det behövs inte så stora bitar!

Det var det hele för idag! Det kommer snart två veckolayouter till och sen ska jag klura på vilka jag inte publicerat - jag tycker jag fattas några... de finns i albumet men jag kan inte hitta bilderna på dem :)



1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken rolig idé! Som en otroligt snygg dagbok :)
/Elisabet