2010-05-25

Fåret

Fåret har flera fina namn, hon heter Silverlockig Ariel Ida. Och ett så tjusigt namn måste man väl dokumenteras! :) Det blev en DT-layout för Cards of Maria där jag har lekt loss med de underbara dekorationerna från Tim Holtz och de nya Maja Design-papprena.


Ljuvliga blommor från Kort og Godt och Inkido. Och metalldekorationer och bling kan jag väl sällan vara utan, väl? :)



Tagen är bara så läcker!


Metallramen har fått en bit baksida från ett av papprena inuti och sen dekorerade jag den med en blomma och en blingsten.


Den här och flera till av mina och mina DT-kollegors alster kan du få se live om du kommer på Cards of Marias mässa i Uppsala till helgen!Tyvärr kan jag inte vara med själv, men någon gång ska jag väl lyckas få till det...:)

1 kommentar:

Elisabet sa...

Helt och hållet underbar! Jag älskar alla fina detaljer!