2010-05-27

Vecka 8

Helt annan stil än vecka 7, och det är det som är så kul! Här lekte jag loss i bästa Timpan Holtz-stil med rivet och distressat och grejat och donat:


Pappret är från en Tim Holtz-pad, egentligen är det tänkt att man ska göra ATCer av just det här men det gjorde inte jag. Rev och färgade in kanterna, skrev ut journalingen på en bit vellum (som sen sprayades med hårspray för att fixera det - luktar MYCKET bättre än fixativ :)) som fästes med skruvbrads. lite spetsar och band från Apidae/Sykompaniet, och så klämde jag dit en nål och en liten båtcharm. Hittade en liten metallram som passade perfekt till datumet i mina gömmor.

Nu ska jag bara göra klart bildcollagen från vecka 9 och framåt så jag kan framkalla dem... texterna finns, fotona finns men jag ska göra klart det också :)

1 kommentar:

Elisabet sa...

Jag beundrar din kreativitet med dessa vecko-lo´s!
Så rolig idé och så fina foton.