2010-10-16

Tappad tand

En mycket mycket enkel layout, för att jag inte ska tappa bort tanden.. det är möjligt att det kommer till mer, den har legat nu i snart 3 veckor och jag vet inte vad jag ska göra med den så nu visar jag upp den!


Stickersarna fick jag i en goodiebag på allra första Scrapeventet. Påsen innehöll mest gammalt skit, tyvärr, och nästan det enda jag sparade från den var de här stickersarna. Jag VISSTE jag skulle få användning för dem :)

Jaja, vi får väl se om jag lyckas få den klar eller om det är en av de där "ett minne bevarat, checka av och gå vidare".. det lutar nästan åt det hållet.

3 kommentarer:

BellaMio sa...

Men så smart!!! Den där idén med den lilla fickan får jag nog lov att knycka!

Så himla roligt för din dotter att ha när hon blir större...

Hoppas du får en skön helg!

Cornelia sa...

Häftig!
Jag har just varit med om en tandtappardag... det var bonusbarnbarnet som tappade en tand i kön till incheckningen på väg hem från Turkiet. Ett sånt tillfälle måste ju definitivt scrappas, eller hur?! Undrar om mamman har sparat tanden?

Och såna där tänder... skulle jag vilja ha! Blev ju hur snyggt som helst med rubriken sådär! Liftvarning på flera detaljer här, minsann!

Petra sa...

Underbar LO, den är helt perfekt. Behövs inge' mer. It's good enough:).
Kram
Petra