2010-10-13

Scrap- och pysselsaker säljes

Så rensar jag vidare!

Fotokartong (helt OK kartong, men jag gillar inte den lite blanka ytan på fotokartong), märket är BNT Homeline, 225 x 297 mm, 225 g-kartong. 
3 paket à 25 ark, 25 kr/st
1 paket à 12 ark, 12 kr

Aleene's Tacky Glue, nästan helt oanvänd. Har limmat två eller tre gånger med den men det limmet passar inte mig. Vet inte om man kan få tag i det i Sverige, jag har köpt det i Kanada. 20 kr

3D-lack från Sakura, minst halva flaskan kvar. utmärkt 3D-lack, men hur många flaskor behöver man? :)  20 kr

Glue dots på ark, flera olika varianter

1) 10 ark memorybook (permanent, blått ark) och 6 ark Photo (flyttbara, vitt ark). Jag har några förpackningar så det går bra att vilja ha mer än en. :) 16 kr/paket

 2) 6 ark memorybook (permanent, blått ark) och 6 ark Photo (flyttbara, vitt ark). 12 kr (har bara ett paket)

3) 10 ark mini och 6 ark craft , båda sorterna är permanenta.  Jag har några förpackningar så det går bra att vilja ha mer än en. :) 16 kr/paket. 

4) blandade storlekar, samtliga permanenta vad jag vet. Totalt 11 ark. 11 kr (har bara ett paket) 

Spillpapperskuvert, varje C5-kuvert innehåller ca 95 g (så det går att skicka för en tolvkrona :)) av blandat spill, vissa bitar ner till ca 1 cm på bredd eller höjd men det mesta lite större, upp till A5-format kan förekomma.. Syrafritt, då det är bitar som blir över när jag pysslar. Jag har flera kuvert. 10 kr/kuvert. 

10 små förvaringsburkar med lock. Höjd ca 4 cm, diameter ca 3,5 cm, rymmer ca 30 ml. För alla oss som haft fluortant i skolan är modellen bekant :) Mycket praktiska för förvaring av allehanda småsaker som pärlor, embossingpulver, smådekorationer, microglaspärlor och annat. Jag har dessutom alltid med mig sådana här när jag ska iväg och pyssla - de är perfekta att ha vatten i när man ska färglägga osv! 10 kr/förpackning (jag har ett par omgångar...:))

Knallcerise rosor, 20 st. Blommorna är ca 2-2,5 cm stora. Liten missfärgning på baksidan av blomman från "stammen", men enligt stället där jag fick dem ifrån är det inget farligt. Jag har dock lite många så nu får jag göra av med några...:) 15 kr

Glimmermist Cherub Pink, nästan aldrig använd (har provsprayat ett par gånger men det är inte min färg!), 60 kr.

Blandade julpapper, allt från hela ark till småbitar. Flera olika tillverkare. 30 kr


Jag säljer också hobbyböcker och har ett par tidningar kvar... och i kväll kommer fler auktioner på Tradera. Ja, jag rensar vilt :)

Inga kommentarer: