2010-08-01

Mars julkort

Till mars var det tre kort som gällde och de skulle ha samma papper - både mönstrat och carstock! Jag körde på mörkblå cs, två Inkidopapper och ett prickigt från en tillverkare jag inte minns vem det var. 

Först ut är tre små snögubbar, söta somsocker. Här blev det prickiga pappret bakgrunden.


Snö på flaska...:)


Nästa fick Inkidopappret med snöstjärnor som bakgrund och en äldre Magnolia som motiv. Jag TROR den heter Julia på kula, men jag är inte säker.


Liten flatback upphittad i gömmorna...


Och det tredje fick det andra Inkidopappret som bakgrund, och här plockade jag fram en av mina allra första stämplar, den enda av de första jag köpte som var monterad på träkloss, de andra sitter på skumgummi och ja, jag har de flesta av dem kvar. :) Jag tycker katten är såååå söt! han är av Nya Zeeländsk tillverkning så det är inte en stämpel som man ser så ofta, tror inte jag har sett den någonstans faktiskt..


Jag monterade honom på distanskuddar, och så lite glitterlim på mösskanten.


Tack för titten!

1 kommentar:

Elisabet sa...

Du är otroligt kreativ! Vart gör du av alla julkort? Säljer? Vilka söta snögubbar! Och som den kattälskare jag är gillar jag ju förstås katten också :)