2010-08-10

Ylva och Johanna

Jag har fått en nytt härligt DT-paket från Cards of Maria, med de urläckra och ganska färgstarka Maja design-papprena. Jag ÄÄÄÄLSKAR dem! Det var inte ett dugg svårt att komma igång, det snarast sprutar alster ur fingrarna på mig, och här kommer det första ni får se:


Ylva och en av hennes favoritdagisfröknar. Jag är så glad att Johanna kom på skolgruppsavslutningen så vi kunde få ta kort på henne, det är ett fint minne att bevara. 

I ovankanten satte jag en bandstump med en isärplockat tyllblomma över, och i mitten av de härligt generösa halvpärlorna.


Bokstavsstickersarna har läcker tygstruktur, tycker de passar till det mesta... det kommer ni få se :)


Några söta blompaljetter från Apidae/Sykompaniet i nederkanten på fotot.


Till sist vill jag tacka Maritha (dilorf) för inspirationen, jag har mer eller mindre stulit hela upplägget. Inte riktigt en CASE (Copy And Steal Everything) men en liftning som nog är gaaanska lik :) Orginalet hittar ni HÄR.

Tack för titten!

2 kommentarer:

Elisabet sa...

Maja design är underbara!
Snygg lo! Jag tycker alltid att kreativiteten sprutar ur dina fingrar :)

Maritha / Dilorf sa...

Vilken Ära! Tack! Din LO är jättefin!
Kul att du hakar på "100 alster-utmaningen" åxå.. :D

Kram!