2010-08-03

Veckosammanfattning v 13

En DT-layout för Cards of Maria! Jag fortsätter med mina veckosammanfattningar, och när man har ett så här stort foto är det svårt att få plats med så mycket dekorationer. Då passar papprena från Maja Design perfekt, de är så vackra i sig! Eftersom den här layouten handlar om påskveckan valde jag ett papper med krokusar på - mer vårigt kan det väl inte bli? Pappret heter Äntligen - Krokus. Pappret jag använde till remsorna är också Maja Design, det heter Äntligen - Sommartid.


Jag har, min vana trogen, delat på några tyllrosor, och sen dekorerat med självhäftande halvpärlor i en underbar vårig grön nyans från Pearls Grön.

Jag satte några sifferstickers på det prickiga pappret och klippte sen ut dem med lite kant. Sen monterades de på 3D-kuddar mellan blommorna över fotot.


Tack för titten!

2 kommentarer:

Elisabet sa...

Snygg lo! Jag är fortfarande djupt imponerad över din kreativitet att göra dessa vecko-alster.

Sofie sa...

Fin LO och bra sätt att skriva siffrorna på, det blev snyggt.