2011-02-24

Tävling hos October Stamps

October Stamps har en tävling den här månaden också, och jag måste ju vara med där. :) Jag fick hem mina vackra vinststämplar från förra månaden och flera av dem passade utmärkt till den här månadens tema - hjärta. Mitt kort visade sig bli ett bröllopskort (tror jag :)) och borde landa hos Joanna idag, så nu visar jag upp det här också!

Återigen har jag endast använt cardstock, och det beror på att jag inte får använda mönstrade papper :) Den här gången partajade jag loss rejält och använde TVÅ färger på cardstocken, en svagt cremerosa och en mörkare.. öh.. gammelrosa?


Motiven jag har använt är Amore och A piece of lace från det ordinarie sortimentet samt en gammal bröllopsstämpel, en textstämpel och kärleksdefinitionen från äldre OS-stämplar.

Jag trädde först satinband i sammetsbandet med hål och sen trädde jag båda i en bit bred spets med hål. Banden kommer från Apidae/Sykompaniets bandpaket.


Stämplade hjärtan på bakgrunden.


Hittade en hjärtformad halvpärla i mina samlingar och dessutom matchande runda. *amazed*


Kuvertet fick sitt också, ett måste när man ska skicka bidrag till October Stamps :) Jag färgade in kanterna och stämplade med kärleksdefintionen i nederkanten.


Hjärtana stämplade jag på överbliven cardstock och klippte ut dem.


Tack för titten! Och du, håll utkik - det kommer fler kort med stämplar från October Stamps snart! :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Jättefint !!!
Lycka till.
Kram Elin