2011-02-28

Kärlekscitat - minibok

Del 2 i Svensk Scrapbookings temautmaning - något altrat. Jag byggde mig en liten bok med olika kärlekscitat, somt allvarligt, annat mer på skoj. På framsidan stämplade jag med October Stamps stämpel Amore, samma som jag hade på kortet jag visade innan idag.


En liten kik in i boken.


Och så tar vi det uppslag för uppslag...

Framsida:


Första uppslaget.


Andra uppslaget.


Tredje uppslaget. Högra sidan har en öppning som tagen kan snurra i.


Fjärde uppslaget. Tagen har samma text på båda sidorna, det var lättast så.


Femte uppslaget.


Baksidan.


Sidorna har jag stansat ut med en die från Santas Workshop (tror jag det är, jag köpte bara den begagnad) och egentligen ska den ha ett "band" om magen, men det tänkte jag inte  på när jag gjorde fram- och baksida så jag skippade den :)

Tack för titten!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jätte fin liten kärleksbok !!
Trevlig kväll Elin