2011-02-06

JIPPIEEEE!

Vet ni vad? Jag vann hos Octoberstamps/Fröken Paraïso!  Läs mer HÄR! Gissa om jag är glad.. joanna är ju en av mina favvisar när det gäller stämplar, men jag har pga köpstopp och annat inte hunnit samla på mig alla de nya än, så det är passade superfint för mig!

Kommer ni ihåg kortet och kuvertet?


Jag har använt stämpeln Heart: Scully & Crossbones och en äldre bakgrundsstämpel som jag inte tror finns mer. Rutan i bakgrunden är en s.k. distressruta. 

Kör en liten kavalkad på saker jag gjort med stämplar från Octoberstamps tidigare:


Julkort med apan Otto.


Grattiskort med Carneval, en stämpel som finns på rean och som jag störtgillar...


Ett kort till med Carneval.


En explodingbox som jag använt Till & Från när jag gjorde tagen på locket - det var nog den i särklass mest använda stämpeln den här julen - PERFEKTA i storlek! Finns på rean just nu...


Samma här, Till & Från på tagen. 


Och så en godispåse med Till & Från och En riktigt God Jul.

Sen orkade jag inte leta genom gömmorna mer idag utan satsar på att göra nya roliga kort! :)

2 kommentarer:

BellaMio sa...

Men så roligt!! GRATTIS!!! Fast så underligt att du vann är det ju inte för kortet och kuvertet är sååååå snyggt!!

Tack för titten :)

Elisabet sa...

Jättesnygga alster!
Speciellt karneval-korten gillar jag.