2011-02-04

Godisaskar hos Cards of Maria

Det blev nog lite snurrigt idag, jag missade att få iväg mitt blogginlägg i tid hos Cards of Maria idag.. men nu finns det där, och kommer här:

Nu närmar sig Alla hjärtans dag med stormsteg så jag passade på att göra några små askar för godisar till mina älskade familjemedlemmar. Jag använde de vackra papprena från Inkido, de finns i flera läckra färgställningar. Påsarna fick ett litet övervik som jag stansade kanten på, på just de här använde jag mina egna kantstansar men det finns flera läckra i shoppen!


Fönstret på den röda asken stansade jag ut med en stor hjärtedie från mina privata samlingar. Resterna från den användes för att dekorera den gröna asken. Öppningen täcktes sedan med OH-plast för att hålla godiset på plats.



Baksidan på den gröna fick fler hjärtan medan jag lämnade den röda odekorerad på baksidan.


Organzaband och satinband från Apidae/Sykompaniet.

Tack för titten!

1 kommentar:

Elisabet sa...

Supersnygga godispåsar! Kommer garanterat att uppskattas.