2011-02-16

Pustar och har mig...

Just nu händer det inte så mycket här, igen, men det beror på att jag gett mig på högen med saker som ska säljas på Tradera. Den senaste tiden har vi rensat ut en hel del, och den kliv-in-garderob som jag förvarar sånt i var efter höstens ansträngningar hyggligt tömd och det är den inte längre. Den är fuuuuull.. eller var, för nu ligger allt utspritt här uppe i vardagsrummet i väntan på sortering och fotografering. Har redan en omgång auktioner (ca 90 st...) förberedda och är på god väg med omgång 2. Massor av foton ligger i kameran och ska nu redigeras och sen ska allt stoppas in i ProListern i väntan på att de ska ut på Tradera. Det är en hel del jobb, men det ska bli sååå skönt att bli av med allt som ligger där och väntar. Kanske garderoben kan vara tom innan sommaren? :)

Nåväl, jag återkommer med fler alster (som också väntar på att fotas...:)) lite senare i veckan, och i nästa vecka återkommer jag med massor av härliga auktioner på Tradera! Varför inte NU, undrar vän av ordning - jo, för nästa vecka har jag inte tid att ta hand om packning och utskickning, för då har jag bästa Maria på besök! Å då vill jag inte behöva stå och packa.. då ska jag PYSSLA! :)

Åter till högarna... vi ses senare, om jag inte går vilse bland alla saker :)

2 kommentarer:

Petra sa...

O det tycker jag e fuskit, att du o Maria ska pyssla, så det så, nu e ja 'avenssjuk'.............:)

Elisabet sa...

Men hjälp, så kreativ du är!!
Jag brukar också rensa ut saker, men då hamnar det i soptunnan/loppis/uff-container.

Ha så kul på pysselträffen!