2011-04-14

Påskljus med fjädrar

Jag har altrat ett ljustill påsk, med påskmotiv och härliga gula fjädrar. Jag deltar i en tävling hos Scraptorget med det här ljuset! 

Ljuset framifrån:


Och bakifrån:

Korsettsnörning...


Blomsterarrangemang - ett perfekt sätt att få användning för de där blommorna som iaf jag tycker är för stora/bulkiga för kort och layouter...:)


Älskar det gula bandet med de tryckta äggen - finns hos Apidae/Sykompaniet!


Halvpärletrollslända inköpt i Budapest... tycker den är så söt, och så lagom synlig på något sätt! :)


Glad påsk skrev jag ut på skrivaren och stansade ut med min nya Stampin-Up-punch.. passar perfekt! De gula halvpärlorna fick jag av Ingela, tack så mycket! 



Tack för titten!

1 kommentar:

Elisabet sa...

Helt underbart!! Supersnyggt dekorerat och supersnygga blommor.