2011-04-29

Födelsedagskort

Beea har en tävling i sin blogg där man ska göra ett födelsedagskort till henne, och det fick jag ju haka på :) Det skulle vara något lila på kortet och det slutade med att hela kortet gick i lila.. För att Beea säkert ska hinna få sitt kort visar jag det först idag...:)


Stämpeln heter Letter och kommer från October Stamps. Jag har färglagt med MCP-teknik, tyckte det passade bra här. 

Jag knöt en rosett med ett smalt lila ripsband. Älskar ripsbanden eftersom de är dels är strukturerade och dels lätta att forma.


Bling runt hela kanten..  Här ser man lite av den torrembossade bakgrunden också, det är en embossingfolder som jag tror Timpan har designat.


Jag hoppas Beea har en underbar födelsedag och att hon blir glad för sitt kort!

Tack för titten!

1 kommentar:

Elisabet sa...

Jättesnyggt kort och en häftig detalj med bandet genom grattis-rutan!
Vilken jättesöt lo du gjort i förra inlägget!